Известие

Collapse
No announcement yet.

Вертикален наклон на задните колела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вертикален наклон на задните колела

    Искам да попитам спецовете дали може да се регулира вертикалния наклон на задните колела, че едното ми е малко отворено, а майстора каза, че не се регулирал.
    166, 2.4 JTD'00

  • #2
    Колега според мен няма как да се реголира,аз за първи път чувам за такова нещо.Може на ляво или на дясно,но на горе или на доло незнам.На мен едното ми колело преди време ми беше отворено,смених цялата задница и се прибра.Вместо да сменям едно по едно,аз обичам да сменям всичко и си решавам проблема

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от bodolei Покажи съобщение
      Колега според мен няма как да се реголира,аз за първи път чувам за такова нещо.Може на ляво или на дясно,но на горе или на доло незнам.На мен едното ми колело преди време ми беше отворено,смених цялата задница и се прибра.Вместо да сменям едно по едно,аз обичам да сменям всичко и си решавам проблема
      Ясно, но освен тампоните на стабилизиращата щанга всичко по задницата е екстра . Поне по мнението на 2-ма 3-ма майстори, дето са я преглеждали де
      166, 2.4 JTD'00

      Comment


      • #4
        Че това не се ли регулира???
        Attached Files
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Че това не се ли регулира???
          Да ама колегата пита за Вертикален наклон?!
          Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
          Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
          "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
          When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
            Да ама колегата пита за Вертикален наклон?!
            По чужбинско на този наклон му викат Камбър

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
              По чужбинско на този наклон му викат Камбър

              А, е тоя наклон имах в предвид . Ама май наистина не се регулира
              166, 2.4 JTD'00

              Comment


              • #8
                Според един колега в изтъкнат английски форум камбъра на задния мост не се регулира.

                Comment


                • #9
                  Камбъра не се регулира, но ако има някои от тези щангички с разбити втулки 2 мм лифт да има и се разкикечва.

                  Ако няма разбито при много отворена задница пак колелетата изглеждат разкрачени. Затвори задницата и ще станат по-вертикални

                  На 166 особено ако задницата ти е регулирана на 0 мм колелетата ще изглеждат, че са много разкрачени в долната си част. Задницата ти трябва да е свита с 5,50 мм. общо, демек по 2,75 на колело.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 14:43.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Камбъра не се регулира, но ако има някои от тези щангички с разбити втулки 2 мм лифт да има и се разкикечва.

                    Ако няма разбито при много отворена задница пак колелетата изглеждат разкрачени. Затвори задницата и ще станат по-вертикални

                    На 166 особено ако задницата ти е регулирана на 0 мм колелетата ще изглеждат, че са много разкрачени в долната си част. Задницата ти трябва да е свита с 5,50 мм. общо, демек по 2,75 на колело.
                    Ама аз не го гледам на око, на стенда излиза, че задна лява е малко отворена
                    166, 2.4 JTD'00

                    Comment


                    • #11
                      Сменял ли си щанги? Носач заден?

                      Знаеш ли аз на 156-цата сменях задните щанги. И взех Бърт, че са по-евтини и понеже мисля оригиналните да ги правя в Powerflex като се разбият тези Бърт.

                      Оказа, се че бърта са по-къси от оригиналните с 1 мм. Даже едната е по-къса с 1мм, а другата с 1,5 мм.

                      Та ако си сложил някакъв менте носач да си обясниш защо е станало така. Също може да случи подобно нещо ако ти регулират задницата неравномерно. В смисъл колелата общо да са регулирани както си трябва, но спрямо средната линия на колата да са изместени. В смисъл лявото да е повече отворено за сметкя на дясното. Винаги камбъра се мери и се настройва след регулиране на сходимоста. Първо тя се прави. Това информативно ти го казвам.

                      При мен така мърдаше и камбъра. Като бутна сходимоста и камбъра мръдва и той с някви секунди от градуса. Също се получава когато колата е по-тежка от едната страна. Демек ако имаш туба в багажника и е сложена в лявата част да речем. Или ако резервоара не е пълен до горе. То всичко е на тампони мой. Няма как да измериш точно. Да не говорим, че и стенда не се знае какво мери в действителност. Ако не е калибриран скоро... важно е да не е голяма разликата. Щом не го виждаш с просто око не се тревожи. До 1, 2 градуса ако е отклонението изобщо не го мисли.

                      Може и от неравномерно износени амортесьори. Ако е малко наклонена колата на една страна камбъра пак ще мръдне.

                      Все пак кажи какви бяха стойностите. И тези неща не ти ли ги обясниха в сервиза?

                      Пробвай ако имаш възможност докато колата е на стенда хвани я за задния мост и я разклати на горе, на долу. И ще се убедиш, че няма никакъв смисъл да се ядосваш и да го мислиш. Ако знаеш колко много мърда.....
                      Last edited by oem; d.m.y г., 16:26.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Доста е стара темата, но ако някой се интересува, вертикалният наклон МОЖЕ да се регулира. Ушите на които се хващат вътрешните тампони на задния горен носач са с елипсовидни отвори и могат да се местят и то в доста голям диапазон. Лошото е че за да се направи това упражнение ,трябва да се откачи задния мост от купето. Лесно става , но правиш промяната на наклона на сляпо. няма как да стои закачена на стенда и да го правиш. Болтовете които държат подвижните уши са отгоре и са с вътрешен шестостен.

                        Comment


                        • #13
                          Това го знаем, но пипането там насляпо неминуемо ще се отрази на нестабилността на колата.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Прав си колега, но на мен ми се наложи да го правя и сега нещата са доста по-добре. Е разминах се само с две сваляния на мост. Там е до налучкване. Променяш- стенд ако не си уцелил пак разглобяваш и пак стенд. А бе с две думи упражнение за луди.

                            Comment


                            • #15
                              Да и аз лятото го правих това упражнение за щастие улучих от първия път тъкмо използвах и да си сменя и тампоните на стабилизиращата щанга и биалетките
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                              Comment

                              Working...
                              X